fbpx

Produktų fotografavimas

Produktų fotografavimas

✔️ Fotografuojant produktus esminė klaida – plačiai atverta diafragma (mažas F skaičius).
❓Kodėl? Paprastai kalbant – visas produktas nuotraukoje nėra ryškus (tik dalis jo). Kalbant sudėtingiau kuo diafragma atverta plačiau tuo ryškumo zona siauresnė.
💡Norint, jog produktas būtų ryškus būtina priverti diafragmą (naudoti didelį F skaičių), tokiu atveju ryškumo zona ilgėja ir didesnė produkto dalis yra ryški ir gerai matoma.
✖ Kai kuriais atvejais net ir siaura diafragma gali neišgelbėti situacijos, todėl yra naudojami specialūs objektyvai “tilt shift”, kurių pagalba galima pasukti ryškumo zoną (įprastu atveju ryškumo zona yra statmena fotoaparatui). <<plačiau apie „tilt shift“ objektyvus kituose įrašuose>>
✖ O kartais net ir specialūs objektyvai gali neišgelbėti situacijos, todėl idealiam rezultatui išgauti galima naudoti “stacking’ą”. Tai fotografavimo technika, kuomet fotografas padaro daug produkto nuotraukų (visiškai nekeisdamas fotografavimo kampo ar nustatymų), sufokusavęs skirtingose produkto vietose, vėliau jas sujungia apdorojant nuotraukas kompiuterinėmis programomis. <<plačiau apie „stacking“ kituose įrašuose>>

‼️ Per siaurai atverta diafragma (per didelis F skaičius) gali sukelti lęšių difrakciją, ko pasėkoje vaizdas šiek tiek “liejasi”, todėl fotografuojant objektus rekomenduojama priverti diafragmą maždaug iki F11.