Socialiniai tinklai – tavo komunikacijos strategija

29.00

Išvalyti

Aprašymas

Tarp niekam nežinomo ir sėkmingo verslininko yra vienas pagrindinis skirtumas – gebėjimas parduoti savo paslaugą. To įgyvendinimui svarbiausias vaidmuo tenka marketingui. Pigiausias ir efektyviausias būdas jį vykdyti šiais laikais yra socialinės medijos.

Norint turėti užtikrintą ir nuolatinį klientų srautą, neužtenka daryti aukštos kokybės produktą, kadangi retai gali pakakti rekomendacijų per pažįstamus. Kiekvienas verslas turi gebėti patraukliai pateikti savo darbus, užmegzti ryšį su potencialiais užsakovais ir formuoti savo įvaizdį.

 

Apie visas socialinių tinklų paslaptis papasakos Ramunė Tumasonytė. Instagram, facebook ir kiti soc. tinklai yra nuolat kintantys, tad tam tikros taisyklės ir algoritmai verčia nuolat keisti savo strategijas, priklausomai nuo sekėjų skaičiaus. Ramunės nuomone, siekiant populiarumo, reikia apmąstyti ne kuo esi unikalus, bet kuo esi panašus į tuos žmones, kurių dėmesį norima atkreipti. Labai svarbu sugalvoti ką papasakoti, kad kiti sureaguotų. Ramunė teigia, kad „Socialiniai tinklai įpareigoja sukurti nesibaigiančias istorijas. Šiandieninė istorija yra didelės istorijos dalis“ ir skatina pagalvoti kaip kiekvienas post‘as ar istorija sietųsi į tęstinę istoriją.

_______________________________________________________________________

Kam skirtas šis seminaras:

Tiems, kurie naudoja soc. tinklus kaip reklamos kanalą, kurie domisi soc. tinklais kaip vienu iš marketingo sprendimų, tiems kurie pradeda ar jau dirba su soc. tinklais. Dirbantiems, reklamos, pardavimų, promo, savęs populiarinimo srityse.

_______________________________________________________________________

Seminaro tikslas:

Sužinoti kaip veikia soc. tinklų algoritmai ir kaip juos panaudoti savo verslo naudai, kelti jūsų, kaip marketingisto, kompetenciją.

_______________________________________________________________________

Laiko trukmė:

2 val. 

_______________________________________________________________________

Lektorius:
SKAITMENINĖS KOMUNIKACIJOS STRATEGĖ, TURINIO AGENTŪROS IF_AGENCY ĮKŪRĖJA Ramunė Tumasonytė.

Po studijų Danijos mados ir verslo akademijoje specializuojasi gyvenimo būdo ir mados industrijų reklamoje bei mentoriauja startuoliams ir kūrybinių industrijų studenams Lietuvoje bei užsienyje.

Nuo 2005 m. prisidėjusi prie 75 prekinių ženklų kūrimo ir komunikacijos internete dešimties valstybių rinkose. Tarp jų gerai žinomi: Apranga, Martini, Step Top, Estrella, Tommy Hilfiger, Lacoste, Diesel.

______________________________________________________________________

Šiame seminare Jūs sužinosite:

  • Kaip veikia soc. tinklų algoritmai ir kaip optimaliai išnaudoti jų galimybes?
  • Instagram Stories, IGTV, Live video ir asmeninių žinučių pasitelkimas užsakymų pritraukimui;
  • Paskyros turinio strategijos ir plano kūrimas – dažniausios klaidos;
  • Kaip pritraukti ir išlaikyti naujus sekėjus, auginti auditoriją ir ją aktyvinti;
  • Naujausios soc. tinklų tendencijos.
  • Kokia facebook, instagram ir kitų populiariausių socialinių medijų nauda ir kaip ją pasiimti?
  • Kaip pagal savo stilių išsigryninti tikslinę auditoriją ir ją pasiekti?
  • Kokiu dažnumu ir kokius įrašus reikia kelti, kad jie būtų maksimaliai matomi ir įtraukiantys?
  • Ar reikia mokėti už reklamą ir kodėl? 

____________________________________________________________________

Ką jums reikia turėti:

Užrašus ir gerą nuotaiką.

____________________________________________________________________

Vietų skaičius ribotas. Būtina išankstinė registracija info@fotokursai.lt arba 860979955.

Registracija patvirtinama tik pilnai susimokėjus už seminarą.

Jeigu turite klausimų rašykite mumis info@fotokursai.lt arba skambinkite 860979955

Jums taip pat gali patikti…