Socialinių tinklų komunikacija fotografams

15.00

Išvalyti

Aprašymas

Data bus paskelbta vėliau.

Tarp niekam nežinomo ir sėkmingo fotografo yra vienas pagrindinis skirtumas – gebėjimas parduoti savo paslaugą. Kalbant apie fotografiją iš verslo pusės, svarbiausias vaidmuo tenka marketingui. Pigiausias ir efektyviausias būdas jį vykdyti šiais laikais yra socialinės medijos.
Norint turėti užtikrintą ir nuolatinį klientų srautą, neužtenka daryti aukštos kokybės nuotraukas, kadangi retai gali pakakti rekomendacijų per pažįstamus. Kiekvienas fotografas turi gebėti patraukliai pateikti savo darbus, užmegzti ryšį su potencialiais užsakovais ir formuoti savo įvaizdį.
Kokia facebook, instagram ir kitų populiariausių socialinių medijų nauda ir kaip ją pasiimti? Kaip pagal savo stilių išsigryninti tikslinę auditoriją ir ją pasiekti? Kokiu dažnumu ir kokius įrašus reikia kelti, kad jie būtų maksimaliai matomi ir įtraukiantys? Ar reikia mokėti už reklamą ir kodėl? Visi šie klausimai bus atsakyti remiantis naujausiais – 2018 metų – algoritmais.
Apie juos papasakos Kristina Pališkytė – žurnalistė, sukaupusi daug komunikacinės patirties: ji dirbo portalo 15min.lt redaktore, portalo „Delfi“ žurnalistė, žymių žmonių (Andrius Pauliukevičius, Mantas Panavas, Vadimas Zizas,Silvija Pankūnaitė – Micutė, Edvinas Micuta, Vytautas Jančiauskas…), įmonių (šv. Ignaco Lojolos kolegija), ir projektų („Alfa RUN“, „Kontaktų vakarai“, „Final Fit Ladies“ ir kitų) atstove spaudai, socialinių tinklų kuratore ir užsiimanti klientų pritraukimu. Ji paruošė įdomios ir praktiškai naudingos informacijos apie socialinių tinklų veikimo principus, kuriuos gali pritaikyti kiekvienas fotografas.

Seminaro vieta: PixelHUB erdvė, Pramonės 4a, Kaune.

 

Jums taip pat gali patikti…